سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

من و سلما

نظرات (6)

مامان کوثری
15 بهمن 92 17:55
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان آرشين
16 بهمن 92 14:30
عزيزم نازي... برف بازيييييييييييييي.. چقدر دلم خواست آرشين و ببرم برف بازي گرچه من يكم ترسو هستم و ميگم مبادا سرما بخوره... اما برف بازي خوبه...........
مامان اندیا
19 بهمن 92 12:54
ای جانم جیگرشووو چه کیفی داره میکنه تو برفا.... خوشگل خانمه خوردنی ایشالا همیشه شاد و خندون باشی
مامان ارشیا
25 بهمن 92 14:08
ای جانم با این همه برف چه کیفی میکنه دخترمونخوش تیپ برف بازی کیف میده؟؟؟؟با افتخار لینک شدین دوست داشتین پیش ما بیاین
مامان نفس
27 بهمن 92 18:03
عزیززززززم، تبریک میگم به این حسن سلیقه واسه انتخاب اسم. سلمای شما 8 ماه از سلمای من بزرگتره. خواستید تشریف بیارید وبلاگ ما.
سولماز
30 بهمن 92 21:50
سلام خیلی عکسها وسلما جون قشنگه چه طبیعت قشنگی راستی کجاست اونجا محله مامانم ایناست. مینی سیتی. راستی وبلاگت دیگه برام باز نمیشه. خیلی دوست داشتم در جریان احوالاتتون باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد