سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

من و سلما

سلمای متفاوت من

1393/1/18 10:53
نویسنده : مرضیه
456 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از برنامه از شیر گرفتن سلما، متوجه شدم بعضی مسایل برای ما با چیزایی که خونده یا شنیده بودم مغایر بود.

- همه میگن بچه بعد از این جریان بیشتر بابایی میشه و خیلی مادرها غصه می خورن از اینکه بچه ها چه زود فدارکاری هاشون رو فراموش کردن و دیگه حتی بغل مامان هم نمی رن.

اما سلما خیلی بیشتر از قبل مامانی شده. چنان لحظات عاشقانه ای با هم داریم که من دائم درحال قربون صدقه و جیغ خوشحالی ام! روزی صدبار بغلم میکنه، دستاشو دور گردنم میندازه و سرش رو شونه ام میذاره و میگه دوست دارم مامان !

- همه میگن بچه ها یکی دو روز بعد از پروژه! کلا فراموش می کنن که اصلا می می ای در کار بوده و اینم باز مامانا رو غصه دار میکنه.

اما سلما هنوز رو لباسم دست میکشه و میگه"کوچولو بودم می می میخوردم، می می مامان تلخ شد من خاااانم شدم" ! به عروسکاش هم می می میده بعد بهشون میگه "شما خانم شدید، می می تلخه "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشين
19 فروردین 93 16:13
با هم تجربه مشترك داريم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد