سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

من و سلما

پنج تا انگشت بودند که ...

1393/3/17 15:10
نویسنده : مرضیه
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلما از وقتی تو دل مامانش بود تا نزدیکای یک سالگی موسیقی کلاسیک گوش میداد. تا اینکه حوصله خودم سررفت و دنبال آهنگای بچه گونه گشتم. آهنگای امروزی که واقعا غیرقابل تحمل اند. پس متوسل شدیم به آهنگای زمان بچگی خودمون. آلبوم هنگامه یاشار.

تااینکه این دی وی دی های فوق العاده رو هدیه گرفتیم. اینا رو بخرید و رسالت مادری رو به انجام برسونید چشمک

 

پی نوشت:

این دی وی دی ها از شهرکتاب خریده شدن. تقریبا تو هرمحله ای یه شهرکتاب خوب هست.پاتوق ما که شهرکتاب مرکزیه

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان شینا
17 خرداد 93 17:24
فریده
20 خرداد 93 0:47
امروز کل انقلابو گشتم پیدا نکردم.از کجا میتونم بخرم؟؟
مرضیه
پاسخ
چه سوالی داری عزیزم؟ دنبال چی میگردی؟ وبلاگت دیگه برام باز نمیشه چرا؟
مامان ثمین
20 خرداد 93 11:26
تولدت مبارک باشه خاله جونم. شرمنده دیر اومدم. مامانی خسته نباشی با تدارکات تولد. ایول به سلیقه و چیدمان! واقعا مرسی از معرفی دی وی دی ها. من که موندم چی بخرم؟
فریده
21 خرداد 93 0:56
دنبال همین دی وی دی هایی که معرفی کردی دیگه. نمی دونم مشکل وبلاگم چیه.
مرضیه
پاسخ
چه گیجم من! عزیزم تو شهرهای کتاب دنبالشون بگرد
فتانه
1 تیر 93 11:54
سلام مرضی جون خسته نباشی عزیزم خواستم اگه زحمتی نباشه به وب نی نی من هم سر بزنی البته هنوز چیزی نداره از طرف من سلما جون رو ببوس
سولماز
3 تیر 93 22:55
سلام تولد مبارک همیشه شاد وخوش باشید خیلی باسلیقه وشما ودختری هم خیلی ناز شده بودید خدا حافظ همه شما ها باشه
مامان
9 تیر 93 22:19
سلام دوست خوبم می دونم این سوالایی که میپرسم ربطی به مطلبت نداره ولی چون میدونم به سلامت سلما جون اهمیت میدی میپرسم:1-جنس قابلمه ای که توش خورشت میپزید و یا برنج درست میکنید چیه؟من برای دختر توی پیرکس خورشت درست میکنم ولی خوب برنج رو نمیشه تو پیرکس درست کرد.2- جنس کتری که توش آب جوش میارین چیه؟آخه تو نت حتی از کتری استیل هم بد نوشتن!
مرضیه
پاسخ
ظرفای آشپزی من مسی هستن. فقط برای مهمون که بخوام ته دیگ یا ته چین قالبی دربیارم از قابلمه های چدن سرامیک استفاده میکنم به کتری تا حالا فکر نکرده بودم. یه مدت سرامیکی بود که شکست الان چدنه . ببین منو به فکر انداختی خرج یه کتری مسی افتاد رو دستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد