سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

من و سلما

چسب بی خطر

1393/4/29 12:59
نویسنده : مرضیه
859 بازدید
اشتراک گذاری

چهار روش برای ساخت چسب خونگی 

طبیعی و غیر سمی 

مناسب برای کاردستی های کاغذی 

1. 1/2 فنجان آرد + 1/3 فنجان آب 

2. 1 فنجان آرد + 1/3 فنجان شکر + 1 و 1/2 ف آب که با یک قاشق غذاخوری سرکه مخلوط شده 

3. 1و 1/2 ف آب سرد + 2 ق غ آرد ذرت + 2 ق غ شربت ذرت + 1 ق غ سرکه سفید 

4. 1 ف آرد + 1/2 ف آب + 1/8 قاشق چایخوری نمک

منبع http://www.wikihow.com/Make-Glue

پسندها (6)

نظرات (9)

شکمو
30 تیر 93 9:16
سلام سلام صدتا سلام می بینم که بالاخره بعد از مدتها یه مطلب گذاشتید که توش خوردنی داره هر چهار تا رو درست کردم خوردم حسابی بهم چسبید واقعا متشکرم
مرضیه
پاسخ
چندتا کاغذ رنگی هم بخور تو دلت کاردستی بشه
شکمو
31 تیر 93 12:54
پیشنهاد خیلی خوبیه ولی متاسفانه قابل اجرا نیست چون تمام سیستم گوارشم چسبیده به هم
مامان
1 مرداد 93 23:22
عزیزم شما از کرم ضد آفتاب برای سلما جون استفاده می کنید؟ اگه استفاده میکنید، چه مارکی؟و از چند ماهگی؟ اگرم ممکنه کمی از شیرین زبونی های سلما برامون بنویس.
مرضیه
پاسخ
تا ذوسالگی که نمیخواستم استفاده کنم. از وقتی هم دوساله شده هنوز همت نکردم چیزی بخرم. به نظرم ماستلا خوب باشه
مامان یاسی
5 آبان 93 23:19
چرا دیگه چیزی نمی نویسید؟ الان سه ماهه که هر روز دارم به اینجا سر میزنم به امید اینکه مطلب جدیدی ازتون ببینم. کارهاتون برا دخملی خیلی خلاقانه بود کلی ازتون ایده گرفتم. اما حیف که دیگه ...
مادر فولاد زره ديو
19 آذر 93 17:54
منتظريم به شدت
مادر فولاد زره ديو
19 آذر 93 17:58
دلمون پوكيد بابا كم كم داريم نگران ميشيم يه حرفي ،حديثي ،عكسي ، مطلبي، خاطره اي، فحشي ، لنگه كفشي ، قلوه سنگي ، پاره آجري، چيزي بذارين ببينيم حالتون چطوره يا نه
ستاره
16 دی 93 13:07
عزیزم وبلاگت عالیه از این به بعد بیشتر سر میزنم عزیزم من عضو نی نی سایت هستم وبرای شما یه ایمیل هم فرستادم در رابطه با رشته انیمیشن عزیزم راستی به وبلاگم هم سری بزن در خدمتم
تاپ
28 فروردین 94 12:47
برایه خرید تاپ و كلاه و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
ngobase.ir
7 مرداد 96 15:43
سلام... یک سر به سایت خودت بزن... خوشحالم می کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد