سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

من و سلما

نظرات (7)

لیلا مامی لیلیا
4 فروردین 92 16:15
اییییییییییییی جونم به عروس تپلی نازدار ماشالا بخورمتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان ایلیا
12 فروردین 92 22:45
سلام واییییییییی چه ناز این دخملی سلما جون خدا براتون نگهش داره دوس داشتین به وبلاگ ایلیا هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان حلما
24 فروردین 92 12:06
عزیزه دلمممممممممممم شیرین ... فندقمممممممممم


با من بودی ... آره ؟
مامان محمدرضا
25 فروردین 92 16:02
وایییییییییی دلم آب شد خیلی نازی ماشالا. شعرای مامانی هم با حال بود.
پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي
سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6


اطاعت شد ... دیگه امری باشه !
فهیمه (مامی فرناز)
26 فروردین 92 9:18
جییییییییگر سلمای خوشجلمو بگردم ماشااااااالللله

حالا که اینطور شد منم جییییییییگر فرناز خوشجلمو بگردم ماشااااااالللله
همراز مامان ایلیا
26 فروردین 92 13:14
تو یه قسمت دیگه فقط به اسم مامان ایلیا نظر دادم اومدم اینجا دیدم یه مامان ایلیا دیگه هم هست.

الهی بخورمت من خوشگلم.خدا حفظش کنه مرضیه جون



من فکر می کردم اونم تویی ! ولی همراز یه دونه باشهههههههه
بهاره
10 اردیبهشت 92 0:55
وای چقدر این دختر خوردنیهههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد