سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

من و سلما

و بر شما انگبین و بلدرچین فرود آوردیم!

1392/4/18 12:57
نویسنده : مرضیه
937 بازدید
اشتراک گذاری

رفتن به پارک ساعی یا پارک پردیسان برای من همیشه زجرآور بوده. دیدن شرایط بسیار بد زندگی پرنده ها و حیوانات واقعا آزارم میده. حالا جایی رو پیدا کردم که میتونم با خیال راحت دخترکم رو ببرم تا با زندگی پرنده ها از نزدیک آشنا بشه بدون اینکه چشماش پر اشک بشه...

سفری چند ساعته به باغ پرندگان که به حق باید اسمش رو بهشت پرندگان گذاشت. 

عکس ها در ادامه مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز مامان آوا
26 تیر 92 13:43
خوش به حال سلما جون با اون جوجوهايي كه ديده.
چه جاي قشنگ و با صفايي بود

راستي مرسي از مطالب آموزندت تو وبلاگ سلما جون. يه سوال داشتم شما موفق شدي سلاما جونو تو اتاقش بخوابوني ما كه هنوز مشكل داريم تا ميذارمش تو اتاقش بيدار ميشه اما تا ميارم رو تختمون ميذارم ميخوابه معضلي شده تو اتاق خودش خوابيدن

حتما آوا گلی رو ببر پارک پرندگان. بچه ها لذت می برن.
راستش من هنوز نمی خوام سلما رو تنها بخوابونم. یعنی خودمون می خواییم که با هم بخوابیم. اما در طول روز تو اتاقش می خوابونمش که با تختش غریبه نشه. سرشب هم که می خوابه توی تخت خودش می ذارمش و وقتی ما می خواهیم بخوابیم می برشم پیش خودمون.

زهره جون
1 مرداد 92 16:35
چقدر رویایی جیگر سلما جون جوجو بین خدا برای هم حفظتون کنه چرا مردا اینقد بد عکسن خو
مينا مامي سام
16 مرداد 92 14:48
وااااي چه عكساي قشنگي. هميشه خوش باشيد دوستم اين عكس اخريه شبيه اخر فيلم عروسيه. هههههه
فاطمه
13 شهریور 92 19:05
عجب عکسایی منم تازگی با طاها رفتم پارک پرندگان خیلی جای قشنگیه عاشق عکسای سه تایی تونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد