سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

من و سلما

سرگرمی

1392/11/7 14:30
نویسنده : مرضیه
666 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی مادر شدم منتظر روزایی بودم که با دخترکم نقاشی بکشیم، کاردستی درست کنیم، بهش دیکته بگم و مسئله های سخت ریاضی رو براش توضیح بدهم و ....

داریم یواش یواش به چنین روزایی نزدیک میشیم

اولین کاردستی سلما .... من متریال های مختلف براش اماده کردم، خودش اینا رو انتخاب کرد و چسبوند.

اینم نقاشی های انگشتی دخترک

جواهرات خمیری به سفارش مشتری ! 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سولماز
9 بهمن 92 9:34
سلام امیدوارم همیشه شاد وخوشحال باشید کاردستی وجواهرات قشنگی بود
مامان آرشين
9 بهمن 92 14:49
اخي چه شيرين دوستون دارم
محدثه
15 بهمن 92 18:50
سلام ماشالله خدا انشالله براتون نگهداره چه ناز هست اگر دوست داشتید به سایت من هم یه سر بزنید دنیای عکس کودکان هست و با یه عالم امکانات که داره تکمیل میشه اگر دوست دارید می توانی دبه به سایت من هم سر بزنید www.taknini.ir عکس های که بیترین بازدید و یا دانلود را داشته باشند بصورت رایگان رتوش و یا تقویم و با تصاویر کارتونی ترکیب می شوند ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد