سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

من و سلما

نظرات (5)

شهلا
6 اسفند 91 12:31
اي قربونت برم پپل من
مامان ایلیا
6 اسفند 91 20:00
عزیز دلم
چه جیگری هستی تو.عروس من میشی دخمل باهوش و خوشمل؟


الهی من فدای ایلیای گلم بشم. البته سلما میخواد درسشو ادامه بده ها !
مژده (مامان پردیس)
14 اسفند 91 18:02
آخه چقدر تو ناززززززززززززززی عزیزم
مامان جونش حتما واسش اسپند دود کن


فدات بشم مژده جونم. اسفند دود میکنم هم برا سلما هم برا پردیس خانم خوش عکس
مينا مامي سام
23 اسفند 91 16:20
اي جانم به اين دختر خوردني. راستي كيفيت عكسات خيلي خوبه. ا چي ميندازي؟؟ به منم بگو. من تو كلوپم. مرسي 
آجی محمد طاها
29 اردیبهشت 92 13:59
دختر خانومتون خیلییییییییییییییی نازه خدا حفظش کنه. اگه وقت کر دید به وبلاگ داداش منم سر بزنید آخه منم برای داداشم می نویسم. لطفا نظرم بذارید.خدا حا فظ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد