سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

من و سلما

نظرات (9)

لیلا مامی لیلیا
27 اردیبهشت 92 16:42
اییییییی جونم به اون نگاه پر معنات خاله جونممممممممم لپاتو بوس بوس
pedram
27 اردیبهشت 92 18:44
سلام!!!ماشاا... جای مامان جونش خیلی خالیه واقعا!!!!
pedram
28 اردیبهشت 92 15:05
کوچولویه من تویی تو,تویی تو! آهویه من تویی تو,تویی تو! تو یاس سپیدی,قربون نازو ادات! تو نور امیدی قربون,قدو بالات! بابارو بوس کن که تودنیایه منی! تو گل آلاله ی زیبای منی! قربون اون خنده هات برم من! قربون اون گریه هات برم من! مروارید از اون چشات میریزه! قربون اشک چشات برم من! بابارو بوس کن که تودنیایه منی! تو گل آلاله ی زیبای منی! نجواهای عاشقانه ی پدر و دختر!!
مامان ایلیا
28 اردیبهشت 92 17:13
خاله قربونت برم که اینهمه بامحبتی.میبوسمت عروسک کوچولو
ilnaz
29 اردیبهشت 92 0:09



خخخخخخخخ
دایی ناصر
29 اردیبهشت 92 16:32
تصویر1>>سلما:بابای خودمه
تصویر2>>سلما:دوس دارم دونه دونه ریششو بکنم
تصویر3>>بابای سلما:ریش بذارم یا نذارم؟؟
مترجم عکس:دایی ناصر


ای جان دایی ناصر. زدی تو کار فرهنگی دایی . کتاب بدم خدمتتون ترجمه کنید ؟
بابای سلما
17 خرداد 92 17:09
زدی ضربتی، ضربتی نوش کن!
بابای یسری جان
13 تیر 92 16:15
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
سارا
15 تیر 92 13:13
هههههه چه عکسای باحالی راستی من با اجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد