سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

من و سلما

خواندن این پست فقط برای نوه ی عزیزتر از جانم توصیه میشود.

1392/2/29 12:10
نویسنده : مرضیه
376 بازدید
اشتراک گذاری

حالا که سلما داره به یک سالگی نزدیک و نزدیک تر میشه (و من هنوز باورم نمی شه که بچه دارم) دوست دارم بنویسم که تو این یک سال چه دختر شیرینی بوده و چه کارای بامزه ای می کنه که قند تو دل ما آب می شه. جالبه که راحت ترین و پیش پا افتاده ترین کارایی که یه آدم می تونه انجام بده، شده دغدغه ی این روزای من. نه اینکه نگران باشم که چرا بعضی کارا رو انجام نمی ده، فقط با کشف هر توانایی جدید سلما به دخترکم می بالم.

- سلمای کوچولوی ما وقتی 10 ماه و 26 روز داشت کامل راه افتاد.

- ببعی می گه بع بع ... دنبه داری نه نه .... رو هم با صدای رسا ( تقریبا داد میزنه ) جواب میده.

- از صدای حیوونا، کلاغ، قورباغه، مرغ، اسب، جوجه و گربه رو بلده.

- سلما ماهی میشه ! سعی می کنه لب هاشو مثل ماهی ها تکون بده. ماچ 

- سلما مووووش میشه ! دماغشو میکشه بالا و صدای موش درمیاره. اگه گفتین صدای موش چیه ؟

-وقتی ایستاده خودش می گه پیتیکو پیتیکو و بدنش رو جوری تکون می ده انگار واقعا سوار اسبه !

- دست زدن و رقصیدن و بای بای کردن و بوسیدن و ناز کردن ( از نوع خشن) هم که خوراکشه.

- شیرین ترین هنرنمایی نیشخند این روزای دخترک اینه که هرچیزی می بینه با انگشت نشون می ده، صداشو نازک می کنه و با ناز می پرسه " این چیییییییه ؟" یا " کیه ؟"

- عروسک هاشو روی سینه اش می گیره و با دهنش صدای ملچ ملوچ شیر خوردن درمیاره. خجالت

- وقتی می گم give me five، دستش رو بالا میاره و میزنه قدش ! 

- وقتی سوار تابش میشه یا خودش چیزی رو تکون میده میگه تاب تاب 

- سبد اسباب بازی هاش رو میذاره رو سرش و تو خونه راه میوفته و هی دالی می کنه.

- اعضای بدنش رو بلده و موقع لباس پوشیدن خودش عضو مربوطه رو ارائه میکنه ! عینک

- هرجا گل ببینه، اعم از طبیعی و مصنوعی و چاپی و گلدوزی و ... اشاره می کنه و می گه گل گل گل

دیدی نوه ی گلم .... دیدی مامانت چه زبل بوده. حالا تو هی تنبلی کن ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

pedram
29 اردیبهشت 92 16:22
سلام!!اولا ماشاا... به سلما خانم!!دوما از قدیم ندیما گفتن دختر به مادر میره!!حالا ببینیم تکلیف نوه و نتیجه های شما چی از کار در میاد!!دختر شما که نوه عمه ما بود عالیه!!!نوه شمارو خدا میدونه!!!هههههههههههههه


من الان چه کاره بیدم ؟
komail
9 خرداد 92 20:00
تولد سلما یگانه نوه دایچان، روشنی بخش خونه شما، دردونه خانم دایچان و عزیز دل ما مبارک.
مامانی درسا
13 خرداد 92 3:22
عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک
مامان کارن
13 خرداد 92 10:29
سلام خوبید توصفحه تولدها یامروز دیدم که امروز تولد سلما جانه خیلی تبریک میگم وامیدوارم همیشه پاینده وشاد وسلامت درکنار پدرومادر با خوشی زندگی کنه ازطرف من ببوسیدش راستی پسرمن کارن هم روزتولدش بادخملیه شماتویه روزه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
13 خرداد 92 12:48
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
13 خرداد 92 12:50
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
بابای سلما
17 خرداد 92 17:18
چند تا چیز هم من اضافه میکنم. فقط کم کم! اگر چیزی (مثل موبایل) دست سلما باشه و ما بهش بگیم بده به من، دخترمون اون شی رو میده و ما هم میگیم آفرین. بعد شروع به دست زدن برای خودش میکنه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد