سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

من و سلما

خدا از این مامان بزرگا قسمتتون کنه

1392/9/11 15:47
نویسنده : مرضیه
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

این حرفای بامزه رو مامان جون سلما بهش یاد میده 

مامان جون :                                                     سلما:

باز                                                               بس    ته   (همینقدر با فاصله میگه)

بالا                                                               پایین

زشت                                                             ژیبا 

خوب                                                             بد

روشن                                                             خاشوگ (خاموش)

بزرگ                                                             کوشولو

اینم یه بازی من درآوردی سلما و مامان جون 

مامان جون :                                                      سلما:

صندلی می خوری ؟                                              هه هه هه 

میز می خوری ؟                                                 هه هه هه                                                

عروسک می خوری ؟                                            هه هه هه

ماست می خوری ؟                                               خومزه ست ( خوشمزه است )

هرچی فکرشو بکنید تو این بازیشون میگن !!! قهقهه

مامان جون :                                                     سلما :

گاو به ما چی میده؟                                               میلک ! هیپنوتیزم

زنبور به ما چی میده؟                                             عسل

ببعی به ما چی میده؟                                               پشم

اسب به ما چی میده؟                                               سوایی ( سواری )

مرغ به ما چی میده؟                                               تخم خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

قاصدک
16 آذر 92 14:20
قربون این سلما جون ناااااز بشم. مرضیه جون ایشالا خدا حفظش کنه. خیلی دوستش دارم. عااالیه که پست های زیادی گذاشتی. همیشه زود به زود برامون یه عالمه از سلما جیگر بگو. دوستش دارم. عین علی خودم. باید یه بار باهات یه عالمه حرف بزنم ببینم چطوری این همه چیزهای خوب خوب یاد گلدخترت می دی! در مورد ساک وسایلت هم باید بگم تو کیف منم همین خبراست. تازه باضافه یه سری چیزهای دیگه!
مامان نفس
17 آذر 92 14:34
سلام. من مامان نفس هستم. مامان یه دختر ناز به اسم سلما. میخواستم براش تولد با تم کفشدوزک بگیرم که رسیدم به وبلاگ سلما کوچولوی شما که 8 ماه از دختر من بزرگتره. به وبلاگ ما هم سر بزنید. بای. بوس
باران مامان طاها
19 آذر 92 15:01
من که رسما قصد کردم بخورمش......... آخه یعنی چی هی می گه هه هه مگه احساسات ما از سر راه اومده این دخملت به بازیش می گیره لوپشو بچشم
فهیمه (مامی فرناز)
20 آذر 92 20:24
قربووووووون سلمای شیرینممممممممم ... الهی همیشه سایه این مامان جون عزیزت بالای سرتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد