سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

من و سلما

بشین و پاشو خنده داره

1392/10/3 15:41
نویسنده : مرضیه
722 بازدید
اشتراک گذاری

می دونستید الان جوجه هامون شعرهایی رو که حالت نمایشی دارن، خیلی می پسندن ؟ منظورم شعرهاییه که شما می خونید و نی نی با ادا اطوار همراهیتون می کنه ؟ در ادامه مطلب پیشنهادهای من رو می بینید که برای کوچولوتون بخونید و بهش یاد بدید که همراهتون شعر رو اجرا کنه ... سلما که خیلی دوست داره

 

حمومک مورچه داره ......بشین و پاشو خنده داره ( وقتی به اینجا میرسید خودتون و نی نی باید بشینید و پاشید و بخندید)

قفل و صندوقچه داره .......بشین و پاشو خنده داره 

دو رو برش غنچه داره ......بشین و پاشو خنده داره

 

HEAD, SHOULDER, KNEES AND TOES

 

IF YOU'RE HAPPY AND YOU KNOW IT

 

THE EENSY WEENSY SPIDER

ویدئوش رو پیدا نکردم... تو مجموعه your baby can read هست

فعلا همینا یادمه .... شما هم اگه شعری بلدید که بشه با حرکت اجراش کرد به من یاد بدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامي ژوان
4 دی 92 2:06
آفرين مرضيه جون مرسي دستت درد نكنه من هم اينا رو با ژوان مي خونيم و حركاتش رو انجام ميديم ما گليم ما سنبليم ما بچه هاي بلبليم ستاره ها دست مي زنن دست دست دست، ستاره ها پا مي كوبن پا پا پا، ستاره ها مي خندن هاهاها، ستاره ها مي رقصن ناي ناي ناي، ستاره ها مي خوابن، ستاره ها پا مي شن.... اسب سفيدم خيلي قشنگه وقتي كه راه مي ره اينجور صدا مي ده پيتيكو پيتيكو پيتيكو
مامان ایلیا
7 دی 92 15:16
ایلیا عاشق بازی بشین و پاشوست
مامان آرتین
19 فروردین 93 13:29
سلام.ممنون از به اشتراک گذاری تجربه هات. تو وبلاگ پسرم یه بخشی هست که شعرهارو با حرکات میگم اگر دوست داشتی سری بزن.http://artinsafaee.niniweblog.com/cat8.php راستی پسرم چند روزی از دختر نازتون کوچکتره و خوشحالم که باهاتون آشنا شدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد