سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

من و سلما

سلما جون کجایی؟

1392/10/20 14:22
نویسنده : مرضیه
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

بازی جدید من و سلما غذا دادن به حیوانات گرسنه است. 

یه چیز تو مایه های حسنک کجایی !!! 

این بازی رو برای تقویت مهارت های دستی ! سلما از خودمون دروکردیم ... سلما با کشیدن خط های صاف بین غذا و حیوون گرسنه و خیال اینکه الان اون حیوون رو سیر کرده، حسابی ذوق می کنه ! 

بعد از چند روز جای غذاها رو به هم میریزیم تا دخترکم کشیدن خط های اریب رو هم تمرین کنه 

 

پی نوشت : ما جون توی خونه پرینتر داریم، عکس ها رو از وب میگیریم . اما به نظرم نقاشی کردن این حیوون ها و غذاها برای بچه ها خیلی جالبتر باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایلیا
23 دی 92 0:56
بهههههههههه بهههههههه چه بازی عالیی
زهره مامي ژوان
23 دی 92 1:03
چقدر اين بازي خوبه هم براي رشد شناختيشون و هم براي رشد مهارتهاي حركتيشون ، آفرين به ايده هات مرضيه جون....
مرضیه
پاسخ
آفرین به همت تو که انقدر دختر نازت رو میبری این ور اون ور ... من که ازبس به خاطر این هوای لعنتی سلما رو بیرون نبردم، فکر کنم اگه سرسره ببینه ندونه باید باهاش چه کار کنه! ماشالله به ژوان گلی که اینقدر پرجنب و جوش و باهوشه. البته خونه ما تو آلوده ترین و مزخرف ترین نقطه شهره. به خاطر همین من اینقدر حساسم
مامان حلما
29 دی 92 14:38
بابا مرضیه تو دیگه کی هستیییییییییییییییییییییییییی
فرناز
30 دی 92 16:35
چه ايده جالبي بود اين بازي... دنبال يه بازي بودم تا هم مفيد باشه و هم سرگرم كننده براي دختري .. مرضيه عزيز من با همسري به دنبال راهي براي كسب در آمد وارد بورس شديم.. نياز ديدم كه به مامانا هم پيشنهاد بدم تا از اين منبع درآمد زا استفاده كنن ..از نزديكترين كارگزاري بورس كد بورسي دريافت كنين و به صورت انلاين فعاليت كنين.. اين مسلمه كه خانومها بايد درآمد داشته باشن.. واين راه خوبيه كه در منزل به صورت انلاين فعاليت بورسي رو شروع كنين.. براي آموزش بورس به اين لينك مراجعه فرمائيد..
فرناز
30 دی 92 16:38
http://dl.xco.ir/?p=87&id=2864
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد