سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

من و سلما

پس چرا اینطوری شدیم؟

1391/12/17 14:16
نویسنده : مرضیه
280 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی ما بچه ها بزرگ شدیم و به قول معروف از آب و گل دراومدیم، بارها از پدر و مادرم و باقی هم نسل هاشون شنیدم که "بچه ها بالاخره میرن دنبال زندگی خودشون، همسره که برا آدم می مونه، قدر همدیگه رو بدونید و مثل ما خودتون صددرصد وقف بچه ها نکنید،" 

وقتی باردار بودم، با محمد قرار گذاشتیم که هرچقدر هم بچه هامون دوست داشتیم، عشق خودمون رو فدا نکنیم. سر این مساله خیلی حرف زدیم، حتی با جزئیات. مثلا اینکه وقتی محمد  از در وارد میشه اول با من خوش و بش کنه بعد بره سراغ دخترک شیرین عسلش! و خیلی هم خوشحال بودیم که "علاج واقعه قبل از وقوع" نمودیم !

 دیشب متوجه لکه سیاهی روی پیشونی همسرکم شدم و محمد گفت یک ماهی هست که این لکه روی صورتش جاخوش کرده.

یخ زدم ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد