سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

من و سلما

لپ پرماجرا

1391/12/20 12:01
نویسنده : مرضیه
1,253 بازدید
اشتراک گذاری

نکش دوست عزیز .. نکش فدات شم ... واسه هر اپسیلون این لپ زحمت ها کشیده شده. اونوقت نامردی نیست لپ رو بکشی و بری ؟ 

به خدا دیگه می ترسم برم هایپر استار ! هر بار میریم خرید انقدر لپ سلما کشیده می شه این ور و اون ور که همیشه لپاش پر جوشه !

تذکر دادن هم فایده ای نداره، طرف کیفشو می کنه و میره. دیگه نوشدارو بعد از مرگ سهراب چه فایده ؟

چاره کار فرهنگ سازیه ! تعجب 

خب نکش دیگه عزیز دل، د نکش می گم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نی نی قتو
22 اسفند 91 6:33
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین بعلاوه یک عکس طراحی شده به عنوان هدیه ازطرف ما دریافت کنید
مامان آوا
23 اسفند 91 13:39
آخه اين لپا كشيدنم داره ديگه شوخي كردم دختر خوشگلمونو ببوس
مينا مامي سام
23 اسفند 91 16:23
عزيزم. تو هم بايد مثل بقيه نذاري به بچت دست بزنن. اونجا منبع الودگيه.
من كه خيلي كم ميرم. بچه مريض ميشه.


مینا جون، گفتم که، طرف که اجازه نمی گیره، یهو یه نفر میاد لپ بچه امو نابود می کنه و میره. نمی تونم که پشت سرش راه بیافتم دعواش کنم ! در کل هم بی سر و زبونم خواهر، نمی تونم چیزی بگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد