سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

من و سلما

نحسیت مبارک !

1392/5/27 16:45
نویسنده : مرضیه
900 بازدید
اشتراک گذاری

" جو فراست " عزیز در کتابش از پدیده ای یاد می کنه که به " نحسی " ترجمه شده و یکی از مراحل رشد بچه هاست. نحسی همون حالتیه که وقتی پیش می یاد، مادرا به بابا ها می گن " بیا بچه تو ببر، دیوووووووووووونه شدم " ... فکر کنم این تنها حالتیه که بچه ها میشن بچه ی بابا !   

بچه ها وقتی نحس میشن، لج می کنن، جیغ می کشن و گریه می کنن و به هیچ صراطی مستقیم نیستن، حالا بماند که این نحسی ممکنه هیچ دلیلی هم نداشته باشه. 

امروز دخترکم برای اولین بار نحس شد. خواستم بغلش کنم و از روی میز پایین بذارمش که یهو بدنش رو سفت کرد، صورتش برافروخته شد و جیغ کشید ! 

منم به توصیه جو فراست چون می دونستم سلما واقعا از چیزی ناراحت نیست و فقط میخواد جلب توجه کنه، نادیده گرفتمش ... خیلی خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کردم اولین نحسی دخترم پایان گرفت.

دخترم وارد مرحله جدیدی شده .... خدایا صبرم بده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
29 مرداد 92 13:16
عزیزمممممممم سانیار که اکثرا توو حالت نحسیه
ilnaz
3 شهریور 92 0:05
آآآآآآآخی...چه خوب بود این پست فدای دخترکت
فاطمه
13 شهریور 92 19:02
عزیزم بهتر به جای خواستن صبر از خدا آرامش ازش بخواه اینو می گم چون که یه جا خونده بودم و گفتم بد نیست تو هم بدونی
مامان ایلیا
25 شهریور 92 16:42
جیگر خودشو نحسیشو همه کاراشو بخورمممممممممممم من.
مونا مامان کیان
27 شهریور 92 16:35
چقدر احساست رو قشنگ نوشتی عزیزم کیف کردم
فاطمه
30 شهریور 92 16:35
مرضیه بابا چرا خبری ازت نیست؟ اوضاع احوالت خوبه؟ از دخمل نازنازیت چه خبر؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد