سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

من و سلما

یه دختر و یه آیینه ...

1392/5/27 16:20
نویسنده : مرضیه
1,168 بازدید
اشتراک گذاری

الحق که دختر خودمه !

همون قدر که من عاشق لباس و دک و پزم، سلما هم هست!

البته من بیشتر لباس خریدن و کمد پر کردن رو دوست دارم اما سلما حق مطلب رو درباره لباس هاش ادا می کنه و روزی 5-6 بار تیپ عوض می کنه.

کافیه لباسشو عوض کنم، موهاش رو شونه کنم یا گل سری به موهای نازنینش ببندم که صدای " آنه، آنه " کردنش بلند بشه ! که مراد از آنه در اینجا همون آیینه است ...

خلاصه انقدر آنه آنه شنیدیم و دم به دقیقه سلما رو بردیم جلوی آیینه تا لبخند حاکی از رضایتش رو تو آیینه ببینیه، که بابایی بالاخره براش یه آیینه نشکن خرید و در ارتفاع پایین نصب کرد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
29 مرداد 92 13:17
قربون این دخمل خوشگل و خوشتیپ بشم من
ilnaz
3 شهریور 92 0:07
ای خــــــــــــــــــــــــــــدا... دلم آآآآاب شد...
فاطمه
13 شهریور 92 19:03
مبارکش باشه عجب بابای مهربونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد