سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

من و سلما

مامان، نی نی، ساک !

1392/9/10 13:50
نویسنده : مرضیه
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم برای اولین بار به پابوس امام رضا رفت ...

                مامان :                                                                سلما :

   سلما می خواهیم کجا بریم ؟                                           مشهت (مشهد)

   بریم پیش کی ؟                                                            میرزا ( امام رضا به صورت خلاصه)

   چه کار کنیم ؟                                                              دعااا

   برای کی دعا کنیم ؟                                                       دادا ( به داییش میگه دادا )

   چرا ؟                                                                          دست دادا اووووف (دادا تصادف                                                                                           کرده)

خلاصه که رفتیم مشهد پیش امام رضا و برای دادا و دیگران دعا کردیم.

من هربار که میخواستم وارد حرم بشم کلی توسط خانمهای حراست بازخواست میشدم که چرا چنین ساک سنگینی برای سلما برداشتم.... بنده خداها کلی وقت میذاشتن تا تمام خرت و پرت های ساک رو بگردن.

اگه اونها هم چیزایی که من توی حرم دیدم، دیده بودن احتمالا دیگه نه منو بلکه خانمهایی که با بچه و بی ساک وارد حرم میشدن رو بازخواست می کردن !

خدایا ... چه طور یه نفر میتونه بچه رو روی فرش عوض کنه و حتی یه پلاستیک برای پوشک کثیف نداشته باشه؟ چرا یه کتاب یا اسباب بازی سبک همراشون برنمی دارن که بچه نازنینشون از سر و کول مردم بالا نره. چرا یه دستمال تمیز همراه ندارن که به عنوان سفره برای بچه استفاده کنن ؟؟؟؟؟

 

همه فامیل می دونن که مرضیه و ساک و سلما جدا نشدنی هستند! من هر جا برم مجهز میرم. شاید خانمی که تازه مامان نشده هنوز تو ساک بستن مهارت نداشته باشه. در ادامه مطلب ساک سلما رو می بینید که فراخور سنش، محتویات متفاوتی داره 

ساک 

تشک تعویض، پوشک، پاکت فریزر، دستمال مرطوب، دستمال کاغذی، کهنه پارچه ای 

کرم، لوسیون و قطره استامینوفن

ژل ضدعفونی کننده دست، قاشق یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف

ابزار سرگرمی

حداقل دو دست لباس کامل

خوارکی و آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فهیمه (مامی فرناز)
20 آذر 92 20:34
میرزا نگهدااااااار زائر کوجولومون باشه و انشالللللله دادا هم زود زود خوب بشه مرضیه جونی ساک منم همینه و همیشه که میرم مشهد کلیییی با خادما بحثم میشه چون هی غر می زنن خانوم حرم اومدی یا مسافرت! شبای محرم که می رفتیم هیئت دیگه همه دستشون اومده بود من همه چی همرام هست و هر کی واسه نی نی ش چیزی می خواست میومد سراغ من ... مراسم تموم میشد 2 ساعت طول می کشید وسایلمو از این و اون بگیرم خخخخخخخخ
فریده
26 بهمن 92 21:29
سلام ساک سلمای منم معروفه.همیشه همراهشه.نی نی من 7ماهشه و هم اسم دخمل شما منتها با کسره.وبلاگ جالبیه.با اجازتون دارم از نوشته هاتون یادداشت برمی دارم. دخمل نازتونو ببوسید.
مرضیه
پاسخ
اتفاقا من هم پشیمونم که چرا سلما رو از اول با کسره نگفتم. حالا هم به نظرم دیره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد