سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

من و سلما

ممول دوست داشتنی من

1392/7/1 16:30
نویسنده : مرضیه
938 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز اگه از من بپرسید شغل مورد علاقه ام چیه ؟ با قاطعیت میگم "سوپرمن " بودن !

هنوز نگران اینم که موقع خواب دست یا پام از لبه تخت بیرون نزنه چون میدونم " یه چیزایی " اون زیر زندگی می کنن ! 

همیشه به سه آرزوی اول زندگیم فکر می کنم و این لیست رو دائم آپ دیت می کنم تا اگه به غول چراغ جادویی برخوردم که می خواست سه تا آرزوم رو برآورده کنه، معطل نشم ! 

و هنوز که هنوزه چشمم دنبال آدم کوچولوها میگرده ...

آیا به نظرتون من صلاحیت تربیت سلما رو دارم ؟ نیشخند  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران
1 مهر 92 16:58
حتما که صلاحیتش رو داری... شک نکن منم جز اون آدم کوچولوهام ولی یهو زیاد رشد کردم و قد کشیدم ....... دوست داشتی می تونم بیام منو ببینی
مامان ایلیا
5 مهر 92 12:53
خوب اینجوری که سلما بیشتر کیف میکنه.
سارا (مامان سانیار)
14 مهر 92 16:05
وای چه مامان باحالییییی برای بزرگ کردن بچه خیلی خوبه آدم بتونه به اندازه اون کوچیک شه و باهم رشد کنن !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد