سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

من و سلما

مرواریدهای کوچولو

1391/11/25 12:32
نویسنده : مرضیه
1,796 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی سلما بهونه ای بود برای رسیدن دوباره به حس کدبانوگری. ماه ها بود که آشپزی با حوصله برام آرزو شده بود. روزهای زیادی به این فکر می کردم که آیا دوباره روزی میرسه که بتونم کنار یه غذای ساده و با عجله پخته شده, یه دسر خوش و آب رنگ بگذارم!

وقتی که تصمیمم برای برگزاری جشن دندونی قطعی شد به دنبال ایده های جالب، سایت های زیادی رو زیر و رو کردم و در کل چیز زیادی دستمو نگرفت. به همین خاطر به خودم قول دادم اگه همه چیز خوب پیش رفت عکس های اون روز قشنگو برای مامان های دیگه بذارم. البته با ارجاع به سایت های مفیدی که ازشون کمک گرفتم.

منوی جشن دندونی سلما:

آش دندونی - قیمه نثار - ته چین مرغ - الویه کاسه ای - پاچینی - ماست و لبو - ژله خرده شیشه - سالاد کلم و کشمش - سینی کالباس

متاسفانه ما فراموش کردیم که از میز غذا عکس بگیریم و تنها عکسهایی که داریم مربوط به قبل از سرو شامه. خوبیه منوی ما این بود که میشد بیشتر غذاها رو روز قبل درست کرد و به این صورت روز جشن کار چندانی نداشتیم. پاچینی رو از روی این دستور تهیه کردیم که خیلی خوب بود و در کل خوراک شیک و ارزون و راحتیه. 

          

الویه کاسه ای از  آشپزی رنگین

قیمه نثار

 

ته چین مرغ

سینی کالباس

سالاد کلم

ژله خرده شیشه

ماست و لبو

تزئینات

             

           

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مژده (مامان پردیس)
25 بهمن 91 9:28
سلمــــــــا جون مرواریدهای سفید مبارکت باشه عزیزم

چه غذاهای خوشگل و خوش آب و رنگی نووووووووووش جون مهمونها





زهره جون
26 بهمن 91 8:01
بسياااااااار عالي و هنرمندانه افرين به مامان مرضيه خانم و هنرمند ببوس اين دخمل جيگرتووووووو
مامان آناهیدمهربون
30 بهمن 91 0:52
مبارکهههههههه کوچولوی خوشمل من منم همین امروز متوجه دندون دخترم شدم خیلیییییییی خوشحالمممم مامانی نی نی تون خیلی خیلی نازو شیرینه خداهممممه نی نی ها رو حفظ کنه
شهلا
6 اسفند 91 12:37
خيلي مباركه عزيزم
مي‌گما من گشتما اما اين دستور كاسه‌هاي الويه ات رو پيدا نكردم
مي‌شه لينكش رو بهم بدي؟


شهلا جون رو همون کلمه ی "آشپزی رنگین" کلیک کنی صفحه اش باز میشه ها ... حالا بازم میذارم چون تویی !
http://ashpazierangin.blogfa.com/post/9
فاطمه
13 شهریور 92 19:21
تو که منو با این همه سلیقه کشتی حالا با دیدن این همه عکس از سلما و چند تایی هم از تو بی تاب دیدنتون شدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد