سلماسلما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

من و سلما

داستان اسباب بازی

1391/12/8 15:38
نویسنده : مرضیه
295 بازدید
اشتراک گذاری

این اسباب بازی جدیده سلماست. 

                    

از اونجا که دخترک من علاقه بی حد و حصری به انواع کنترل، گوشی، سیم، و ابزارآلات برقی داره؛ این موس از کارافتاده رو براش شستم و حالا سلما یه اسباب بازی جالب داره.

خانم برادرم اعتقاد داره سلما هرچیزی رو که در دست ما میبینه بیشتر از اسباب بازی های خودش دوست داره. به همین خاطر پیشنهاد داد، من بدون توجه به سلما با اسباب بازی هاش بازی کنم، شاید سلما هم گوشه چشمی به این اسباب بازی های بیچاره انداخت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهار
15 مهر 92 11:14
چه جالب پسر من هم همینطوره خانم برادر شما هم خوب تشخیص دادن و پیشنهاشون جالبه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و سلما می باشد